کامل ترین وجدیدترین کدهای آوای انتظار ایرانسل
تاريخ : دو شنبه 8 تير 1394برچسب:, | 18:55 | نويسنده : سیدمحسن صباغ

٣٣١٢٣٨٧ من کجای زندگیتم حمید عسگری
٣٣١٢٣٨٨ من وتو حمید عسگری
۵۵١۶٨٧ واسه اینکه حمید عسگری
۵۵١۵٨٧ وقت رفتن حمید عسگری

٣٣١٢٣٩٠ هر چی بگی همونه حمید عسگری
٣٣١٢٣٨۴ یه دنیا غم دارم حمید عسگری

۵۵١۶٨۴ خسته شدم حمید عسگری
۵۵١۵٨۶ خنده و گریه حمید عسگری
۵۵١١٠١٧ دلم گرفته حمید عسگری
٣٣١٢٣٨٣ زندگی بی تو مرگه حمید عسگری
۵۵١۶٨۵ ستاره ای حمید عسگری
۵۵١١٠٢٠ سنگ غرور حمید عسگری
۵۵١١٠٢٢ طعنه حمید عسگری
۵۵١۵٨۵ فرشته من حمید عسگری
٣٣١٢٣٨٩ قسم حمید عسگری
۵۵١١٠١۶ قسمت حمید عسگری
۵۵١١٠٢١ کی عوض شده حمید عسگری
۵۵١۶٨٣ گل من حمید عسگری

٣٣١٢٣٨۶ اگه به تو نمی رسم حمید عسگری
٣٣١٢٣٩١ التماس حمید عسگری
٣٣١٢٣٨٢ آهای تو که عشق منی حمید عسگری
۵۵١١٠١٨ بارون حمید عسگری
۵۵١١٠٢٣ باور حمید عسگری
٣٣١٢٣٨٠ به عشق تو حمید عسگری
٣٣١٢٣٨١ بیا دنبال من حمید عسگری

٣٣١٢٣٨۵ تا تو نباشی حمید عسگری
۵۵١۶٨۶ تقصیر حمید عسگری
۵۵١١٠١۵ تلافی حمید عسگری
۵۵١۶٨٨ چشمهای تو حمید عسگری
۵۵١١٠١٩ خاطره حمید عسگری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: